Cvičenie na spodné brucho, tieto 4 cviky fungujú

Brušné svalstvo je pre mnoho ľudí problematickou partiou, ktorú však chcú všetci vysekať a vyformovať, prípadne z nej aspoň zhodiť tuk. Práve v tomto snažení pomôže špeciálne cvičenie na spodné brucho. Samozrejme len správne cviky, ktoré fungujú vám nepomôžu. Alfou a omegou je správna strava. Formovanie brucha tak začína v kuchyni.

cvičenie na spodné brucho

Tieto cviky na spodné brucho sú obľúbené, menej náročné a funkčné.

Zdvíhanie nôh k hrudníku vo vise

Môžete vysieť na hrazde alebo na bradlách, prípadne na stroji s opretými lakťami a chrbátom. V ideálnom prípade dvíhajte vystreté nohy dohora až k hrudi. Zjednodušiť tento cvik si môžete ak pokrčíte nohy.

Zdvíhaie nôh v ľahu

Stačí vám podložka a chuť cvičiť. Toto cvičenie na spodné brucho je ideálne na domáce “fitko”. Ľahnite si na chrbát a dvíhajte vystreté nohy tak aby sa vám chrbát stále dotýkal podložky. S nohami vo vzduchu môžete aj “strihať” alebo bicyklovať.

Bočný plank

Plank je veľmi obľúbeným cvikom na celý stred tela, jeho jadro a tým pádom aj brucho. Bočný plank je viac zameraný na posilnenie bočných strán brušných svalov či svalov okolo rebier. Lakeť položte na zem, nohy dajte na seba a zatnite celé telo v “doske”. Potom vystriedajte stranu.

Príťahy kolien v planku

Dajte sa do planku a koleno jednej strany priťahujte bokom k lakťu rovnakej strany. Následne strany prestriedajte a tak stále dookola.

Variácie týchto cvikov nájdete na tomto videu:

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.